Skärpning Rosvall!!

Varför sker det redan nu? Vad hände med motivationen och viljan att lära sig? Jag är så förbannat kass att jag vill ge mig själv en fet örfil. Imorgon ska uppgiften vara inne, har jag skrivit den? Neeej, jag har skrivit 6 meningar, sen när jag väl skulle börja mitt resonemang tröttnade jag och tyckte att det var en bra ide att fixa med flaskorna som hänger i fönstret. Det blev ju snyggare men ändå.

Kan inte koncentera mig. Har så många andra tankar och planer som jag grubblar på. Jag hatar att grubbla. Man kommer ingen vart. Jag har tänkt alla tankar jag kan tänka om det, nu måste jag bara bestämma mig. Vilket jag till 90% har gjort men jag är inte heelt säker. Suck.

Om 2-3 timmar kommer Sara, Fia, Tip, Johanna och kanske Jenny och hennes vän. Vi ska spela något spel, köpte ju några när vi va på Ullared :)
Dessutom ska TV:n komma, får väl se om den dyker upp ikväll.. Jag hoppas det för jag orkar inte bli arg igen, det är så hopplöst energikrävande och meningslöst.

Ikväll ska jag diskutera mina planer med vännerna så får vi se hur det känns. De kanske inte är lika positiva till det så det är nog nyttigt att få deras perspektiv på det hela!

Nu ska jag städa köksbordet så man kan se bordskivan och sen ska jag plugga tills vännerna kommer!!! Jag SKA. Inget snack om saken. Jag ska bara bädda sängen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0