Så händer det igen

Förbannadejeflaskit. Allt fungerade, överförde bilder och filmer. Helt plötsligt ploppar en varning från mitt antivirus program upp och varnar för en ny trojan. Seriöst!? Är min dator sårbar helt plötsligt? En måltavla? Har jag hamnat på någon lista över datorer som har infiltrerats? Förbannat störande. Så nu stängde jag av hela skiten igen eftersom den hängde sig.

Jag har iaf fått betalat ett räkning med hjälp av mamma eftersom jag glömde internetdosan hos dem. Har även sjungit lite singstar, funnyfunny :) Förutom att scart-kabeln inte vill sitta fast ordentligt så jag får slå på TV:n varannan minut. Men det är ju bara tillfälligt, imon kommer den nya TV:n :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0