Onsdaag

Det börjar bli bättre, känner mig lite peppad och positiv idag. Träffade gruppen i förmiddags, vi fick färdigt uppgiften till imon ganska fort! Planerade inför nästa vecka och jag känner mig inte stressad utan snarare peppad! Tycker det är intressant att jobba på detta sättet, innan har jag alltid varit i grupper där vi gjort allt tillsammans men eftersom det nu är 3 pendlare i gruppen blir det att man delar upp mer. Det är skönt att kunna plugga hemma men pressen ökar, man måste prestera oftare och bättre typ. Jag tror att jag lär mig mer av att göra saker i grupp, diskutera sig fram och hjälpas åt att förstå. Men det ska bli intressant att se om detta blir lika bra som det blivit innan, nu kanske man inte blir så trött på det stora arbetet som man blivit annars när man varit med på alla delar och ältat tills man inte längre orkar bry sig om det är bra eller inte.

Handlade på vägen hem och har precis ätit fläkkotletter och pommes :D Mums!!
Nu ska jag skriva ihop den individuella uppgiften tills imon och sen har jag förhoppningsvis energi över till att leta bra fakta till projektarbetet också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0