NJA.

Jag spelade igenom det ena spelet och några låtar på det andra, pluggade även en hel del. Förstår inte riktigt varför jag ska lära mig alla namn på skiten som finns i huvudet och hur det fungerar med alla elektriska sändningar och fan och hans moster. Visst är det intressant, men inte när det bryts ner på en sådan nivå, jag behöver inte veta detaljerna så djupt. Jag skumläser helt enkelt och fortsätter vara frustrerad över att boken jag behöver mest är försenad och kan därmed inte hämtas på bibblan, OJ vad roligt, varför måste jag hamna efter? Skiiiiit.

Om en vecka fyller jag år, känner helt sjukt, tiden går så foort. Känns som att sommarlovet va en vecka. Födelsedagen kommer spenderas i skolan från 9-16 och sen vette sjutton, kommer vara helt slut efter den skoldagen.

Snuset tog slut och jag hade ingen ork att gå ner och köpa nytt så jag fick för mig att sluta. HAHA. Efter 4 timmar fick jag nog av tankarna, det va inte suget som vann utan de konstanta tankarna om huruvida jag verkligen va sugen eller inte, om jag kommer klara det och blabla. Det kommer aldrig gå, jag är för bekväm/lat och älskar snus för mkt. Kanske bör dra ner lite dock, kanske kan spara några kronor..

Förövrigt kommer familjen + en lillebrors kompis hit i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0