NERVÖS

Håller på att söka igenom den andra datorn nu, det har kommit halvvägs. Den har upptäckt trojanen och jag har en gigantisk ångestklump i magen. Fast det är inte trojanen som är det värsta, den är ju upptäckt och fixad. Det är något annat jävla fejkprogram som verkar vara virus som inte går att få bort. Jag gjorde en typisk nybörjar-miss mot min kära dator och nu vettefan hur vi ska lösa detta.. Om ca 1-2 timmar är genomsökningen färdig så får jag se vad som händer.. GAH.

Vad skönt det vore om jag kunde föra över allt jag vill spara till den nya hårddisken jag köpt och sen formatera om datorn. Men då måste jag ju se till att inte få med några virus till hårddisken för då kommer det ju tillbaka sen om jag överför tillbaka till datorn. SUCK.

Jag hatar datorer. Jag hatar elektronik. Jag hatar de små lusarna som kommer på dessa virus, trojaner och spionprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0