Nervös, glad, panik, fundersam

Nu händer det mycket i skallen.. Måste bena upp detta lite..

* Fixade med datorn igår så trojanerna, fejk-antivirus-programmet och andra virus försvann. Datorn hängde sig sen så jag lät gå under natten och stängde sen av den i morse. Funkar den nu? Neeej. Satte igång den för en timma sen, såg att den startade, loggade in, såg att den började som vanligt men sen när jag kollade till den så va skärmen svart, det gick dock att röra pilen en stund innan den också försvann. Stängde av datorn i panik och har inte vågat sätta på den igen. SNÄLLA, FUNGERAA!! Iaf en liten stund så jag kan rädda alla bilder och filmer...

* Hade fått en AVI i brevlådan om TV:n, de har tydligen försökt nå mig både igår och i fredags.. :/ Igår pratade jag ju med Monk en bra stund men det va ju på eftermiddan/kvällen, de borde ringt på dagen? Jaja, fick iaf ringt dem och bestämt att de ska köra hit den imon. Men! Jag frågade henne om det är så att de bär upp den, jag bor ju på tredje våning och det blir lite svårt att bära upp den själv, hon visste inte men hon skulle kolla så jag skulle hänga kvar i luren. Då lyckas smarthuvudet koppla bort mig så samtalet bryts och sen har hon inte ringt upp... Orka ringa igen och sitta i telefonkö i 20 minuter.. Nej.

* Har andra stora planer som jag inte riktigt vill dela med mig än, det handlar om en flytt men som vanligt står ekonomin ivägen och innan jag vet om detta löses kommer jag fortsätta vara lika fundersam.. :/

Nu ska jag plocka in efter middagen och kolla hur det står till med den andra datorn... Håller tummarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0