NÅGORLUNDA

Nu har jag gjort så gott jag kan, beskrivit 3 begrepp som ska kopplas ihop med 2 artiklar imon, hoppas jag fått till det bra så jag inte har 4 arga gruppmedlemmar som stirrar surt på mig imon..

Jag har även förberett för kommunikationsövningsuppgiften. Jag gör som jag brukar, förbereder och planerar, tycker att jag är duktig trots att jag inte GJORT uppgiften. Så tänker jag "superbra, nu är det bara att skriva ihop" och sen gör jag något annat. Sen när jag väl tar tummen ur arslet blir jag vansinnig över att det är så jobbigt att "bara" skriva ihop det. 1-2 sidor är inte alltid det lättaste när man ska reflektera. För mig blir det oftast en ganska motsägelsefull diskusson, först tycker jag si men sen tycker jag faktiskt så och då blir det jobbigt änna.

Förhoppningsvis känns livet lättare imon om det går smidigt med gruppen, jag kommer hem tidigt, gör färdigt uppgiften som är förberedd (kanske till och med påbörjad..) och känner mig motiverad att plugga hela helgen så jag kan sluta stressa över att jag ligger flera kapitel efter läs-schemat.
Det är inte sunt att plugga på detta viset, måste seriöst skärpa mig så jag inte hamnar här. Hur gör man? Det går inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0