Kan bli bättre

Denna dagen kan bli bättre!! Fick åka hem från skolan mitt i en föreläsning pga värk i ryggen, gick inte att sitta ner. Nu har det lugnat sig lite men tro fan att det istället ska krångla att beställa tågbiljett istället. GAH, så nu står jag i telefonkö, 18 minuter i telefonkö för att boka biljett som tog 3 minuter.. ÅH, nu kommer ju denna irritationen hålla i sig hela kvällen. Ska nog ge mig ut på en promenad, har ju faktiskt regnkläder nu så inget hindrar mig.

Dagen har varit lite bra iaf.. Började med att jag beställde TV:n :D Fick nyss leveransmejl så den är på väg!! Lite komiskt att Maria ska köpa en likadan TV (hon tipsade mig) och hon skulle köpra den idag.
Träffade min nya grupp också och vi verkar fungera bra ihop, det kändes bra iaf!

Nu är frågan om jag ska ge mig ut på en promenad eller om jag ska sätta igång och plugga..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0