INGET FUNGERAR!

Satanigatan, det bara snurrar svärdord i mitt hvud just nu och jag vet inte vart jag ska rikta den hemska ilskan som bosatt sig i mig.

Jag blir galen, allt krånglar.
Det har inte kommit någon jävla TV, de har antagligen inte ens vart här eftersom de inte lämnat någon lapp i postfacket eller ringt.
Datorn har varit under attack hela dagen, hade nästan 2000 varningar om intrång på 1,5 timma och har lyckats få någon ny trojan på de korta stunder datorn vart igång. Så nu är den avstängd IGEN.
Självklart är den bärbara datorn lika seg och krånglig som vanligt + att det mobila bredbandet kopplar ifrån hela tiden.
Pengarna på mobilen tog slut, internetdosan är som sagt hemma. Så mitt i den stegrande ilskan fick min mor ta smällen och hjälpa mig med det.
Har inte pluggat ett jävla skit. Ångest som vanligt, kunde pluggat hela dagen men läste bara ett kapitel.

Som pricken över i:et hatar jag att vara arg. Jag är det så sällan nu för tiden att jag knappt kan hantera det. Känner bara för att skrika, lägga mig under täcket och aldrig gå upp. Jag vill inte vara med just nu. SLUTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0