Hemma igen

Föreläsningen va riktigt bra, för en gångs skull! Det är inte ofta jag orkar hänga med en hel föreläsning men denna kändes inte 3 timmar, det kändes som 1. Håkan Thorsén va riktigt bra på att föreläsa och hålla föreläsningen vid liv. Engagerad snubbe!

Det bästa på hela dagen är att vi har fått uppskov på uppgiften som ska lämnas in imon, vi har ända fram tills på fredag på oss :D Så med andra ord kommer jag dra ut på det, fundera på den sjuttioelva gånger om dagen men ändå stressa med den på torsdag kväll och lämna in på fredag. Egentligen vore det bäst om jag gjorde den nu så jag kan greja med allt jag vill greja med, få ordning på mitt hem som ser ut som en krig-zon.

Undra när min TV kommer då?? Den verkar ju vara på rätt ställe på posten så när har dem tänkt köra hit den? Imon? Pleaase.

Nu ska jag läsa en stund och sen sätta på min stationära dator och se om den lever. ÅNGEST! Har jag fått en trojan som tömt datorn eller något så vet jag inte vad jag gör. Usch, vill inte ens tänka på allt som försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0