Första skoldagen

Nu är den avklarad och det känns precis som vanligt. Förutom att vi börjat en helt ny kurs, fått ny klass och nya smågrupper.. Hamnade i en grupp med 4 okända människor, jippi.
Träffade även den nya läraren som verkar helt okej! Han känns så äkta och det är skönt att han är ganska ny som lärare och precis kommit ifrån praktiken.

Igår fick jag gjort en hel del! Ställde in alla glas i bokhyllan och det böev ganska syggt tycker jag :) DESSUTOM fick jag ordning på alla kläder på under 2 timmar!! Tröttheten försvann och jag fick ett ryck. Hann inte med att sortera påslakan m.m, började greja med annan skit och slutade med att jag såg på det senaste One Tree Hill-avsnittet från i våras och fällde några tårar innan jag somnade! Haha, snaaart kommer det nya avsnitt :D

Nu ska jag planera veckan, kanske åker till Alingsås på torsdagkvällen redan. Det är nästan pinsamt men jag får väl erkänna att jag har abstinens efter både Monk och Jacob! Hur ska detta gå???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0