Dagen lider mot sitt slut..

Har fått gjort en hel del denna dag!
Lyckades ta mig igenom det första kapitlet i den engelska boken, skakar av fasa inför nästa..

Skruvade ju som sagt ihop sängbordet:

Såhär fint blev klädkammaren:

       


Nu har jag även fått upp tyget bakom skrivbordet!!

    

 

Jag älskar före- och efterbilder :)

Ska dela upp köttfärspajen jag lagade förut och lägga i matlådor, läsa någon timma till, ta en dusch och sen nana!
Det blir nog en ganska tidig uppgång imon, ska till bibblan och läsa, orkade inte det idag. Så det passar bra imon innan gruppträff, lunch och föreläsning. Bara ingen har samma tanke.. Kanske ska ta med en annan bok ifall någon nu har tagit den boken jag ska ha.

Imon kommer pengarna från csn :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0