Bra dag

Detta blev en helt okej dag, om man bortser från den konstanta rethostan och snoret som inte riktigt vill försvinna.

Har fått läst en hel del! Ligger fortfarande efter och faktumet att jag inte har den boken jag borde ha gör mig extremt stressad. Hatar folk som inte lämnar tillbaka böcker i tid så andra kan låna. Suck it.

Har fått diskat nästan allt, det blev 3 omgångar och är 1 kvar.

Fick ett samtal från min far. Han bjöd mig på kräftskiva på lördag men jag är ju tyvärr inte i Alingsås då så han bjöd in mig till min systers 30-årsfest nästa lördag istället! Haha. Informerade honom om den eventuella flytten till Alingsås, så han är beredd på att köra och bära om det väl blir av.
Det enda som återstår är att ringa min syster och berätta att jag kommer på hennes fest nästa vecka! Haha, "hej, pappa bjöd in mig till din fest nästa vecka". Tjoflöjt, så äre.

Nu tänkte jag äta kvällsmat, läsa lite till och sen unna mig själv en stund framför TV:n, måste se "comedy fight club" fören gångs skull. Sen blir det nog mer läsning om jag inte däckar i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0