Birthdaaay

Informationen om praktiken gav lite, inte särskilt mycket alls. Var onödigt som fan att åka till skolan eftersom all info kommer upp på nätet.

Skulle till systemet efter skolan, fanns systemet där det alltid legat innan? NEJ, panik. Jag tänkte ta en genomväg till nästa systembolag och helt plötsligt ser jag vart de flyttat, sämsta läget de kunde valt. Sen fick jag reda på att det andra systembolaget jag tänkte gå till inte heller fanns kvar där, det kunde blivit stoor förvirring.

Städade snabbt som attan sen kom Sara, Fia, Tip, Jennie, Johanna och Gentiana :) Fick fina presenter, en stock snus (!) och Pez (godis man stoppar in i en figur typ) askul, förväntade mig verkligen ingenting och så halar de upp en stock på bordet ;) Haha.
Vi hade en härlig kväll med några omgångar av "med andra ord" och singstar. Grannen tyckte dock inte om singstar verkar det som, någon bankade som bara fan i väggen. Ouups.
Jag är väldigt nöjd med denna födelsedag, trots frånvaron av familj och vännerna i Alingsås.

Imon får jag sovmorgon då planerna ändras lite, så det blir bara handledning och sen tåg till Alingsås :) Kommer nog bli en bra helg, HÅLLER TUMMARNA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0