Alingsåås

Efter lite frustration och 2 samtal till SJ åkte jag tåg till Alingsås i förmiddags. Gick till jobbet och lämnade Saras timlista, fick då veta att någon lagt min timlista i helt fel fack så det var tur att Eivor är nyfiken och kollade där när hon såg en timlista annars hade jag fått vara utan dem pengarna nästa månad! Undra vem som lagt den där? :O

Fick skjuts till Monk och fick lite tid att vila eftersom både hon och Jacoby sov :) Monk blev lite smått chockad av att se mig när hon vaknade! Haha, du sov rätt tungt!
Vi åkte runt och gjorde lite ärenden, käkade och slappade sen hos Monk några timmar innan familjen hämtade upp mig.
Är helt slut efter allt skratt och bus, Jacoby was on fire today. Loove.

Nu är det dags att krypa ner i den nyköpta luftsängen som mamma idag köpt eftersom lillebror brutit våran överrenskommelse och beslagtagit rummet!! Din lille skit ;) Men det blir nog bra. Imon bär det av till Ullared :D:D:D Jag är så materiell att jag nästan skäms, men men. Det är rooligt att shoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0