Aktiv

Dagarna har bara sprungit iväg! Som vanligt måste jag gå igenom allt som hänt så jag själv får lite klarhet.

I torsdags hämtade mamma mig på stationen, hem och hämta luftmadrass, käkade på Stockslycke där vi stötte på Sebbe, eftersom Sanna och lilla Oliver satt i bilen va vi ju tvungna att kika på honom lite också :) Så liiiten och söt!
Åkte sen till Monk, lekte med Jacob en stund sen började jag och Niclas köra bort grejer till lägenheten. Tack gode gud att de redan kört en del! Sen fixade vi i den gamla lägenheten med fästen och annat innan vi la oss. Somnade med en gång, sköönt att det blir så ibland.

På fredagen gick jag upp 06.20 tror jag, det va då dom skulle väcka mig så jag antar att det va då. Hade det inte vart för att Jacob väckte mig så hade jag inte vart glad, haha fyfan. Vi lämnade Jacob på dagis, körde Monk till jobbet sen åkte jag och Niclas och hämtade släpkärra och sen började vi lasta. Allt gick väldigt fort, vi funkar bra ihop och jobbade på grymt bra! Det va tungt och svetten bokstavligt talat rann men det va otroligt skönt när det va färdigt. Det roligaste var när vi slängde soffan och fotöljerna på tippen, haha, extrem befrielse att slippa bära upp dem till den nya lägenheten. På tal om den nya lägenheten, Niclas har verkligen gjort ett superbra jobb, det är skitsnyggt :D

Vi blev färdiga kvart i 12, hade då lämnat nycklarna till de nya hyresgästerna och precis tömt förrådet. Hämtade Jacob och Monk, släppte av dem i lägenheten, bärde upp det sista och åkte och köpte mat.
Sen hjälpte jag Monk med att plocka upp och organisera i köket, herrejävlar vad luckor de har, va svårt att bestämma vart allt skulle stå!

Sen skulle Monk, Niclas och Jacob till Niclas pappa och käka och sen skulle jag och Monk på bio, Monk skulle bjuda ge mig det i födelsedagspresent. Under ett tag har jag misstänkt att hon har planerat något annat när hon avslöjats lite här och var men igår var jag så otroligt slut efter flytten så jag hade inte en tanke på det. De hämtade mig efter middagen hos Niclas pappa, så skulle vi släppa av Niclas och Jacob. Då säger Monk att hon glömt sin mobil hos Niclas pappa så vi måste svänga förbi där innan bion. När vi åker upp för backen ser jag tre människor som hoppar upp framför bilen typ, den första jag ser är Maria. Fattade inte alls vad det handlade om innan ajg såg Lisa och Sarah, jag trodde att Maria va ute med sin syrra typ och såg att vi kom och skulle säga hej typ. Haha, så va det ju inte. Dem hade planerat detta väl, gjort iordning mat och grejer i kvarterslokalen, köpt alkohol till mig och planerat hur de skulle lura mig. Haha, det va väldigt kul :) Totalt chockad va jag.

Vi åt, tjötade och spelade spel. Jag fick i mig några cider sen gjorde det ont i ögonen av trötthet så det va bara att gå hem och soova.
Tack tjejer, det va väldigt kul :) Även om jag hade nöjd mig med McDonalds och bio :P

Idag fick jag inte alls lika lång sovmorgon som jag ville, 3 pojkar i huset och jag sover i vardagsrummet, skåål på den.

Nu är alla räkningar betalda och jag är fortfarande rik :D Väldigt ovanligt men otroligt härligt.

Ska snart bli upphämtad av Monk och hålla henne sällskap medan hon packar upp och sedan är det 30-årsfest för syrran min, blir förhoppningsvis kul :) Va längesen jag träffade alla. Hoppas bara jag slipepr tusen frågor om skolan som det brukar bli, det är så tröttsamt att prata om, är man ledig så vill man inte prata om skolan.

Fingertopparna värker fortfarande sen allt bärande så nu orkar jag inte skriva mer. (tack gode gud tänker Monk när hon läser :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0