YES, IT´S GOING

Igår åkte jag till IKEA med Monk, Niclas och Jacob. Har nog aldrig varit så ointresserad inne på IKEA innan, tittade knappt på någon eller la märke till något alls. Haha, helt plötsligt va vi färdiga och jag fick äntligen mat :D Jacob gjorde en spännande blandning, mjukglass med morot i, låter lockande?

Hann njuta lite av deras soffa också innan det va dags att åka till tåget :) Mamma släppte av mig och för första gången somnade jag på tåget.
Kom iaf hem i tid och hann förbereda inför idag så jag kunde sova lite längre.

Idag har vi varit grymt effektiva i skolan, fått ihop hela analysen!! Nu ska vi få in en forskningsstudie till, läsa igenom arbetet och finslipa alla delar samt skriva slutdiskussion. Snart är det färdigt :D

Imon blir det en heldag, först grupparbete inför seminariet på onsdag och sen föreläsning.

Det bästa med denna veckan är att det blir hemmaplugg torsdag + fredag så det blir ändå en någorlunda lugn vecka :)

Nu ska jag kika runt lite innan det är dags att laga mat och plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0