Upp och ner

Denna dagen har verkligen pendlat fam och tillbaka mellan superbra och skit flera gånger.
Har iaf fått gjort allt jag ska - pluggade med gruppen och fick färdigt uppgiften till morgondagens litteraturseminarium, skrev ihop uppgiften till kommunikationsövningarna, gick på föreläsningen och lyckades hänga med i hela och sedan satt jag kvar med Sara och Jocke, pluggade inte jättemkt men kul va det iaf :) Kom hem vid halv åtta.

Nu har jag spenderat de sista timmarna med att se nya serieavsnitt av olika serier som vanligt på tisdagar och nu lockar det otroligt mkt att krypa ner under täcket :D

Det sjukaste med hela dagen är att jag sökt en lägenhet i Alingsås :O Jag har inte fått något beslut om praktiken än men jag blev totalt kär i planritningen, hyran och läget är inte JÄTTE dåligt.. Jag vill verkligen bli erbjuden visning och se hur den ser ut :) Håller tummarna för att praktiken löser sig i slutet av veckan, annars får någon ge mig en stor fet mängd av tålamod för att jag ska palla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0