SUNSHINE

Blev en längre sovmorgon idag också.. Ett samtal från Monk väckte mig, fast jag orkade inte svara och har fortfarande inte orkat ringa upp. Gillar verkligen inte mitt zombie-liknande-tillstånd på morgonen. Spelar ingen roll hur många timmar jag sover, jag vaknar aldrig och känner mig pigg!

Igår fick jag beställt en kamera :D Maria gav en subjektiv bedömning och jag följde hennes magkänsla eftersom min var densamma. Så nu hoppas vi på att det inte är ren skit som dimper ner i postfacket om några dagar. Vore underbart om den kom på tisdag eller onsdag så jag hinner få den innan jag åker till Alingsås.

Satt länge med ett utav fotoalbumen igår, tills jag hade så ont i ryggen att det inte gick längre. Men nästan alla kort som ska vara i det albumet är där nu iaf. Ska nu försöka kolla om det finns nya kort att framkalla som ska in där, va ett tag sen jag framkallade sist och det är så förvirrande att hålla koll när man inte är den enda som tar kort!

Himlen är blå, solen skiner och jag ska försöka tvinga mig själv att gå en promenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0