Sunday

Haha, nattens dröm var inget ovanligt men jag skrattade ändå när jag vaknade, jag är så trött på dessa drömmar. Om Freud har rätt om drömmar så mår mitt undermedvetna inte alls bra! Tiden kanske inte läker sår, den bara skjuter dem längre ner i det undermedvetna? ;)

Såg Ice Age 3 igår, va ingen höjdare. Jag trodde den skulle vara skitrolig! Är glad att jag inte såg den på bio, hade inte vart värt pengarna. Jag tyckte ju att ettan och tvåan va roliga, trean va bra men inte rolig.
Började sen se Ghost Town men den va inte heller kul! Slutade med att jag såg "Failure to launch" som gick på fyran, den är bra :)

Fick häromdan en katalog från en klädfirma jag aldrig hört talas om innan, bon prix, det fanns faktiskt mkt fint! :) Ska nog gå in på deras sida och kolla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0