Sleepy

Anlände till Alingsås vid sex-tiden igår, väntade på bussen och träffade då en gammal klasskompis som jag inte sett på över ett år, trevligt!
Åkte hem till Monk & Niclas, fick ett lika härligt mottagande som sist av Jacob :D Busade och åt god mat :) Hade planerat att åka hem till familjen men Monk tyckte jag skulle stanna så det gjorde jag ju självfallet. Underbart sköön soffa, känner att jag nämner den lite för ofta, höhö. Somnade faktiskt tidigt och sov ganska bra, fick sova mkt längre än jag trodde också eftersom Monk försov sig. Inte så kul.
Gjorde iordning Jacob och släppte av honom på dagiset, sen gick jag till stan och mötte Therese :) Käkade frukost på Gårdscaféet och sen gick vi runt i stan och jag blev chockad över hur lite jag hittade, köpte bara en tröja :O

Nu funderar jag på att vila en stund, ta en dusch och sen vänta på att mamsen kommer hem så jag kan övetala henne att åka till Monk och hämta min väska och sen hämta min nya kamera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0