OND CIRKEL


Situationen börjar bli lite smått ohållbar. Fixade inte att komma iväg till skolan idag. Kunde inte somna i natt, för många tankar + en hemsk huvudvärk, så när klockan ringde vid 7 hade jag precis somnat och tack vare alarmet blev huvudvärken ännu värre.

Jag känner mig mitt i allt elände väldigt glad över min projektgrupp, de förstår att livet inte alltid är lätt och blir inte sura över att man inte orkar hela tiden. Underbara!

Nu ska jag försöka få i mig något, ska besegra denna matsvacka..

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej Nyman är en annan kille som heter Niklas som sitter inne på kåken. Känt honom i några år.

2009-10-19 @ 13:03:13
URL: http://dubbeldiagnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0