Mamma



Jag älskar dig.
Trots avståndet på 25 mil vet du ofta hur jag mår innan jag inser det själv.
Genom ett kort sms förstår du.
Helt fantastiskt och oerhört underbart.
Önskar jag kunde säga dessa snälla saker rakt till dig, och andra, men jag kan inte. Av någon anledning går det inte, ända sedan jag va liten skrev jag brev till dig när det var något viktigt jag ville säga.

I perioder som dessa när jag får kämpa för att komma upp på morgonen, tvinga mig själv att äta, inte orkar prata i telefon och desperat försöker behålla greppet om livet är du den enda som kan hantera mig.
Du förtjänar inte mitt humör, den taskiga attityden som kommer fram eller ilskan men du står mig närmast så den går ut över dig för jag vet att du inte lämnar mig.

Jag älskar dig för den du är och allt du gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0