Going Back

Denna dagen har varit lång men oj vad fort den försvann! Vi gick upp tidigt och åkte till Ullared :D När vi nästan va där fick vi punktering och det va spännande ;) Fick shoppat mkt mer än vad jag tänkt. Men som vanligt känns det som man knappt köpt något när man kommer hem och packar upp allt. Har nu packat om det så det mesta gick ner i resväskan! Får lämna min underbara tavla och lite annat, men får med mig mycket. Kommer skämmas på tåget som vanligt när jag kommer där med all packning..

Monk & Niclas gick en sväng på IKEA också men jag stannade i bilen med Jacob som nanade, hade nog inte orkat med allt folk där inne, va helt slut efter Ullared.
Fick köpt en hel del julklappar som jag slog in hos Monk, skönt att det nästan är färdigt!!

Nu har vi precis beställt en ny mobil till mamma :) Asbra. Nu ska vi snart bege oss mot tåget, ska in på maxi och köpa snus också!
Segt att komma hem så seent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0