Fantastiskt..

Fysatan vad många timmars sömn jag ligger back, känner mig som en zombie.

Fick sovit ca 8 timmar efter jobbet igår iaf, hade nog behövt sova 12 till. Brorsan kom in och frågade om jag skulle med på kalas, hade totalt glömt att det va kalas för lillasyrran. Det va ju en utav anledningarna till att jag åkte hem och så glömde jag det. Blev en SNABB dusch och påklädning, in på maxi och köpa present och ut till torp. Underbart att det inte bara va fika utan riktig mat :D

Sen va det jobb och det gick sådär, vanligtvis brukar man bli pigg när man sätter igång och jobbar igen efter att man ätit men inte i natt, kändes som att kroppen sov.

Nu är frågan om jag ska åka till Monk om en stund eller om jag ska lägga mig och läsa lite tills jag ska till ishallen..?
Efter en stund grubblande tror jag att jag skiter i ishallen, åker till Monk och tar ett tidigare tåg hem så jag är hemma runt nio och hinner greja lite inför imon utan att stressa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0