Destruktiv


Kom hem från Sara för en liten stund sen. Eftersom jag glömde att duscha innan så fick jag göra det nu och måste därför vänta med att lägga mig så håret hinner torka lite, annars blir det inte kul att se sig själv i spegeln imon.

Det bästa med hela dagen var att de ringde från socialtjänsten i Borås och jag ska dit nästa fredag, se verksamheten och om det är ett ställe som passar mig, ska bli kul. Synd att det inte gick att åka dit imon istället så praktikplatsen kunde vara färdig innan jag måste säga ja eller nej till lgh. Men det kanske fixar sig ändå. Vi får se.. Jag måste sluta vara så envis och vara lite mer flexibel.

Fick pluggat en hel del hos Sara. Om något fastnade vet jag inte men jag pluggade iaf, så jag kan lägga mig med lite smått mindre ångest. WOHO. Är inne i denna onda cirkel och den blir bara ondare, jag förstör för mig själv hela tiden. Denna hemska huvudvärk jag haft de senaste dagarna är ju självförvållad.. Ingen ordentlig mat, ganska många energidrycker och väldigt mycket att läsa är en dåligdålig kombination. Får försöka ta mig tid till att laga mat i helgen, minns inte när jag lagade ordentlig mat sist.

Jag känner mig allt annat än positiv, att det står Sunshine på min header känns lite missvisade just nu, LITE.
Snart ljusnar det.. I januari typ.. Innan dess är bara att se till att hålla sig på banan och inte åka av vägen eller in i en mur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0