DESPERATION

Samtalet med Jocke fick mig lite motiverad. Jag förflyttade mig från soffan till kösbordet, slog upp boken där jag va sist, fortsatte sammanfatta det behavioristiska perspektivet och efter ca 10 minuter tröttnade jag. Det är intressant men just för att jag måste lära mig så är det inte kul. Jag kokade kaffe och försöker nu få ner skiten för arr bli lite piggare men det verkar bara bidra till huvudvärk.

Jag funderar på att börja sammanfatta ett annat perspektiv, få lite variation, sen när jag tröttnar på det ska jag nog fixa lite med något fotoalbum, det va längesen. Måste beställa den där kameran också så jag kan börja ta nya kort och fylla albumen med.. Och börja ta kort på annat än Jacob annars kommer jag ha sjuttioelva album med kort på honom. Tror jag ska börja ta kort på mina vänner när vi är i skolan, vill faktiskt kunna minnas de dagar vi sitter och sliter tills vi spyr och egentligen bara vill sova eller vad som helst så länge vi slipper sitta där.

Innan jag gör något alls kanske jag ska ha en liten konferans med Maria, idag får hon återigen stiga in i rollen -  hjälp-mig-så-jag-inte-köper-något-som-suger-Maria. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0