Dagen

Vi gick upp sent. Jag skulle egentligen gått upp tidigt och åkt på föreläsning i skolan men mensvärken ville annat.. Helt sjukt, har inte haft denna hemska mensvärk sen jag va 14. Hade glömt hur hemskt det var.

Iaf, vi kom upp runt ett, käkade furkost och sen insåg vi att det var dags att sätta igång med dagens planer om vi skulle hinna. Började med att vi tog bussen till Jocke, lånade en bok av honom. Blev ett snabbt besök eftersom han precis skulle äta! Så vi begav oss till busshållsplatsen igen och inväntade bussen, lyssnade på rolig musik och hejade på Sara, Fia och Tip som åkte förbi 2 gånger, haha. Lite roligt att man stöter på varandra, staden är ändå ganska stor.
Vi hoppade va i stan och började shoppingrundan inne på Gina, hittade ganska mkt fint :) Så presentkortet från Lisa är nu använt, hehe. Trodde jag skulle hitta mkt mer men de har inte så mkt roliga kläder just nu och den affären är så trång och konstig, men jag är nöjd.
Vi fortsatte till Åhlens där jag hittade ett fotoalbum (Har redan 3 som är långt ifrån färdiga...) och en jättefin klocka till köket :D Äntligen fick jag bytt ut den fulafulafula klockan jag panik-köpte på ÖB förra året. Och den nya är sååå fin, love it.

Vi gick in en sväng på Bik Bok men köpte inget, provade en jättefin stickad tröja men den va inte så skön, det var en sån där som sticks eller vad man säger. Inte värt att lägga flera hundra på en sån tröja.
Sista affären blev Cubus, hittade lite fint där också :D Supernöjd med mina inköp idag! Kanon. Fick ju köpt klocka + långa tjocka leggings som jag faktiskt behövde. Skitbra.

Sen avslutade vi alltihop med en underbar middag på Jensen Bofhaus (med ett danskt o men fick inte till det!). Åt en ljuvlig kycklingfile, potatis och någon grym sås. Supermysig restaurang verkligen :)

Dagen har varit superlyckad, på så många sätt.

Nu har vi sett det nya gossip girl avsnittet, spelat lite guitar hero, vilket Lisa fortfarande gör och jag ska nu försöka plugga så jag har något att tillföra grupparbetet imon.. Usch, prestationsångest. Vi får väl se hur det går med det, får ju roliga sms var och varannan minut :D Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0