CALM

Sitter hemma hos Monk & Niclas, känns som att jag bor här, haha.

Jobbade igår, 4 timmar men shit va det gick fort. Jag va ju insatt som extrapersonal så jag fick springa mellan alla våningar. Det va kul eftersom det va något nytt, men samtidigt väldigt skönt att jag känner alla vårdtagare så på det sättet va det inte jobbigt. Cykelturen hem däremot höll på att ta kål på mig, ryggen värkte så tårarna nästan rann. Måste börja träna min rygg på något sätt.

När jag kom hem kollade jag de nya OTH och Houseavsnitten och åt frukost innan jag började plugga. Gick igenom hela projektarbetet och kommenterade, ska bli spännande att se slutversionen sen efter att vi alla 5 tyckt till här och var ;)
Skulle fikat med Anette med hon va sjuk :( Kanske ska träffa henne idag men vet inte om jag vill riskera att bli sjuk nu när det är tenta snart!
Åkte istället hem till Monk, när Niclas kom åkte vi till Borås, de köpte gardiner, vi käkade och sen åkte vi hem. De gick på bio och jag och Jacob gick till ishallen :) Det va jättemkt folk, blev nästan chockad! Och den härliga klacken som håller igång, haha. Jacob tyckte det va roligt iaf och jag fick se en hel del av matchen. Alla mina syskon förutom storasyrran va i ishallen, ovanligt men roligt.

Nu funderar jag på om Monk somnade när hon nattade Jacob eller vart hon tagit vägen? Haha, får gå och kolla detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0