Barn

Jon, Kate + 8 barn ser jag på just nu, det är så fascinerande. De har 8 barn, alla är under 10. Ett tvillingpar + sexlingar och de klarar det galant! Underbara barn har de också, otroligt.

Eftersom jag inte har någon mensvärk eller ryggvärk idag ska jag komma ur soffan och göra något vettigt. Måste städa, det ligger grejer överallt. Sen ska det dammsugas och diskas, finns inga rena tallrikar och snart inga glas.. Det är pinsamt eftersom jag har väldigt många glas.. Haha, det är underbart att bo själv, ingen annan kan gnälla över hur det ser ut ;)

Ska bara få över alla nya låtar till den andra datorn så jag kan lyssna på dem med bra ljud :) Eller så kopplar jag in ljudet i denna datorn. Frågan är vilket som är minst jobbigt? Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0