Bakslag typ?

Somnade för sent, kom ändå upp i tid och var effektiv i skolan. Men sen gick det änna utför, kände under bussresan hem hur otroligt trött jag var. Stackars Lisa får stå ut med en väldigt grinig Sanna! Usch vad drygt det är att vilja vara glad och snäll men allt är bara irriterande och jobbigt.

Förbannade trötthet och all denna stress tar ut sin rätt vissa dagar.. Nu ska jag plugga en stund så jag kan slappna av lite i helgen när jag åker till Alingsås. Blir nog att ta med sig datorn denna gången så det blir mer plugg gjort? Får se om det behövs eller om jag bara ska satsa på att få läst så mkt som möjligt. Vilket sällan blir av men man kan ju försöka...

Verkar som att praktiken börjar falla på plats.. Ska försöka få mig själv att ringa innan vi åker till Alingsås imon. Vore underbart att få det fixas så fort som möjligt.




Lisa - The Guitar Hero geek ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0