Work and no play

Helgen har verkligen BARA bestått av jobb. Vilket har vart väldigt kul det också. Underbara arbetskompisar som gör jobbet lättare att orka med.
När jag kom hem från jobbet lite efter fyra idag var jag helt slut. Eftersom det började mörkna kändes det som att klockan va elva och jag försökte kolla på hockey med lillebror men ögonen orkade inte hålla sig uppe. Hade somnat om inte Monk ringt. Matchen mellan Sverige och Finland va ju kul, Finland ledde med 7-0 efter andra perioden. Haha, spännande..

Det bästa med att jobba är att livet på något sätt stannar upp. Ingenting existerar utanför jobbets väggar, man cyklar hem, sover, går upp, jobbar och så håller det på så. Precis vad som behövs ibland. Men hur blir det sen när man ska jobba hela tiden och inte kan växla mellan jobb och skola utan bara har jobb? Usch, jag vill inte bli vuxen.

Nu ska jag nog äntligen lägga över lite ny musik på mobilen :D




Soovaaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0