Teknikens under..


Det är så underbart när det inte fungerar. Allt känns så bra när man ska byta till abonnemang, vilket ska aktiveras 03.00 den 2 november, men det gör det inte. För att slippa vakna i natt och byta simkort så bytte jag innan jag la mig, så skulle allt funka och vara klart när jag vaknade. Haha, eller hur. "SIM inaktivt" är 2 ord jag inte ville starta min morgon med..

Kom in på chatten och har nog aldrig klantat mig så mkt. Hon frågade efter numret på simkortet och jag skrev fel, 2 GÅNGER. Hjärnkontoret fungerar inte så snabbt när man precis vaknat.. Men hon skickade iväg ärendet och om en halvtimma ska det fungera..

Det är SÅ typiskt att det ska hända precis när det inte får hända, när jag inte kan vara utan telefon. Tanken av att ingen kan nå mig får mig att bli illamående men det värsta är att jag har 1,5 timma på mig att klura ut huruvida jag kan tacka ja till lägenheten eller inte, vilket jag behöver RINGA för att undersöka. Känner för att köra på "jag tackar ja, får jag den så är det menat att jag ska ha den" men det är inte så jävla kul att stå där sen med 2 lägenheter i 2 olika städer och ingen praktik.
Jag hatar beslut, jag hatar när det inte fungerar som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0