STILL CALM


Fortfarande inte nervös, stressad eller drabbad av ångest. Vad är det som är FEL??? Jag blir galen. Jag är likgiltig inför tentan men inte över något annat, så brukar det inte vara. Är man likgiltig så är man det över lag, inte för vissa saker, som minst bör vara likgiltig inför? WIERD i tell you.

Förövrigt kan jag känna ilska, så förbannat pantad som jag ibland är så köpte jag yoghurt som ett käckt mellanmål, ja eller hur. Note to self: Sanna, du tål INTE mjölkprodukter så häv inte i dig yoghurt som inte är laktosfri. Det gör förbannad ONT i magen.

Dagen har bestått av plugg hos Sara. Mötte Sara vid resecentrum och på väg från tåget och hem till henne fick jag pratat av mig om praktik och allt annat som snurrar och snurrar i väntan på klarhet. Jag älskar att prata med Sara, hon verkar alltid intresserad och lyssnar verkligen, underbaar :)
Pluggandet blev ganska ofukuserat och det blev en hel del flams. Jag fick ett riktigt skrattutbrott, har inte haft det på riktigt länge så det va skönt. Det va inget att skratta åt direkt men det lät roligt.

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen, ljuvligt. Blir inte lika lång sovmorgon imon som det först va tänkt, ska till vårdcentralen igen, oj det kommer antagligen göra rätt ont. Skit. Fyfan va mkt skönare livet kommer kännas om ett dygn, då är vi fulla som as och släpper loss. Om vi inte däckat av trötthet men det hoppas jag inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0