Spontant


Lyckad dag i skolan idag! Seminariet va en aning trögstartat på morgonen men till sist kom vi igång. Som vanligt hamnar man på sidospår och diskuterar saker som man egentligen inte ska diskutera, som typ kriminalvården, missbruk och funktionshinder som det blev mkt prat om idag. Alltid intressant. Sen efter en lång lunch med mkt prat om praktik och annat aktuellt blev det rollspel, blev många hysteriska skratt innan vi fick kontroll på oss själva och gjorde det vi skulle. Det var för en gångs skull väldigt lärorikt och man såg samtalet mellan professionella och klienter i ett nytt ljus.

Sedan fick vi tillbaka det förra projektarbetet, Isabelle hade ju redan avslöjat att vi hade en del kompletteringar att göra så jag och Malin brast mest ut i skratt när vi fick se bedömningen och alla kommentarer. Det är nog det sämsta projektarbetet någonsin, lite pinsamt. Men det är bara att göra kompletteringarna och få det ur världen så vi kan fokusera på det vi ska göra nu..

Sara och Fia hade planerat att åka och vaccinera sig mot svinis idag och jag som är seg på att få tummen ur och göra detsamma hängde på. När jag och Sara kom hem till henne insåg vi att vi skulle komma dit ganska sent och att risken då skulle vara stor att vi inte skulle hinna bli vaccinerade innan de stängde så vi beslutade att vi gör det imorgon när de öpnnar istället. Så det blev några timmars häng hos Sara med mycket prat om livet :) Känns som att jag har pratat HELA dagen, fy vad man kan babbla på. Men det är nödvändigt ibland.



Vi har nu bestämt oss för att ha sagan om ringen-maraton på torsdag-fredag. Jag vet hur många gånger b.la jag och Maria har pratat om att göra det utan att det blivit av. Men nu jäklar. Jag ska bara hitta bra versioner att ladda ner som dessutom har svenska undertexter. Sen jäklar!!

Kommentarer
Postat av: anna

aha okej jag förstår :) ah de låter väl bra de :) har du fått klart praktikplats nu & vart blev de ?

2009-11-17 @ 22:40:35
URL: http://annakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0