Rekord

Tentan gick sådär, skrev mktmkt mer än vad jag trodde jag skulle göra. Men man vet aldrig, det kan gå hur som helst. Bara för att jag skrev 12 sidor betyder det inte att jag blir godkänd. Man blir inte nödvändigtvis godkänd på ordbajsande, i högsta grad kanske den som rättar tentan får sig ett gott skratt. Ungefär som jag fick när jag fick se tentafrågorna och utbrast i ett garv. Haha.

Ska bli intressant att se betyget, OM 3 VECKOR.

Efter tentan åkte jag och Isabelle hem till mig, käkade lite och gjorde iordning oss, mötte upp de andra på en resturang och började dricka. SATAN vad full jag blev. Jag sa att jag skulle släppa loss och det gjorde jag. För en gång skull lyckades jag ha underbart kul och inte tänka. Jag kan inte minnas att jag direkt tänkte något annat än att det var dags att häva i sig mer alkohol, jag hade några få tankar som blev halvtänkta och sen bortglömda dock. Satan vad jag fick sota kan jag säga. Mådde grovt illa den sista stunden så jag och Isabelle satt uppe till typ 4 och pratade, eller ja, jag pratade för när jag pratade så mådde jag inte illa. Till sist blev det bättre, vi la oss och jag önskar att jag aldrig vaknade. Har aldrig varit såhär bakfull någonsin. Jag har aldrig spytt på bakfyllan innan men nu har jag det, en erfarenhet jag hade klarat mig utan. Nu har jag även erfarenhet av att spy på tåg, även det hade jag klarat mig bra utan!

Skulle ju på möte/intervju inför praktik i Borås kl. 16. Ja eller hur. Vi försökte, mamma fixade medicin och mat men det hjälpte inte på långa vägar. Det va inte på tal om att sätta sig på en buss i över 1 timma på den kringelikror vägen och ingen ville köra mig. MEN, jag har någon slags turvecka typ, när jag väl fick tag i honom jag skulle träffa så bokade vi om, så jag blir kvar i san lite längre än tänkt, men det har sina fördelar det med :)

Nu börjar jag må ganska bra. Har ätit igen och det lugnade inte illamåendet men det lugnade hungern. Förstår inte hur jag kan må illa och samtidigt vara hungrig men det blir så ibland för mig. Illamående ligger stadigt kvar och jag är fullt beredd på att spy igen. Underbart. JAG SKA ALDRIG MER BLANDA SÅ MKT OLIKA SORTERS ALKOHOL.

Nu hämtar Monk mig strax, deras soffa kan nog bota illamåendet lite, eller smärtan i armen. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0