Pluggdag


Abonnemanget aktiverades 12.20, då hade jag hunnit bli förbannad, tackat nej till lägenheten och fått ytterligare ett nekande svar på praktik. Det smärtande inte så mkt med tanke på att det var inom LSS-verksamheten men hade jag fått ett ja därifrån innan 12 hade jag kunnat tacka ja till lägenheten. Känns som att jag är tillbaka på ruta 1 igen. Alla dessa samtal och mejl, helt förgäves. Satan i gatan om Borås inte funkar..

Jag och Jocke har varit väldigt duktiga och pluggat hela dagen :) Han kom vid halv ett och med små pauser så pluggade vi från ett till åtta-nio typ. Känns bra. Har fortfarande ingen ångest och känner ingen stress. Det gör inte Jocke heller, vad fan är det för fel på oss? Vi gnällde inte ens särskilt mkt över att tentaområdet är oerhört stort och att vi inte kommer hinna lära oss allt. Vi bara läste på, skrattade åt alla Jockes tusen stavfel, haha jag älskar människor som kan skratta åt sig själva :)


Jag har lyckats få honom beroende av Bomboozle också,
helt meningslöst spel som är så otroligt avslappnande :)



Daniel har fått mig att lyssna på Lars Winnerbäck också, fastnade totalt för vissa låtar som nu spelas om och om. Trodde inte jag skulle gilla hans låtar så mkt, gillar ju inte direkt svensk musik. :)

Dagen hare gått så fort så jag fattar inte riktigt att det snart är midnatt och jag borde lägga mig så jag orkar möta Sara vid tåget imon.



Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0