Kulan i rullning

Har vart en kort sväng i skolan nu på förmiddagen. Vi hade handledning för det nya projketarbetet, som vi inte börjat med över huvudtaget. Vi pratade lite om Ryssland, som är vårat fokus för detta projektarbete, vart vi kan hitta information och vad vi kan fördjupa oss i. Jag såg en jätteintressant dokumentär om pojkar under 14 år som bodde på instutition på SVT häromdan, jag tror att det var i Ryssland och det måste det vara för jag berättade om det på handledning så det vore ju surt om det var en dokumentär från något annat land..

Nu en halvtimma senare har jag hittat programmet och det va från Ryssland, jag glömde totalt bort att jag höll på att skriva ett inlägg. Haha. Jag är så sjukt trött. Funderar på att sova en timma och sen sätta igång med läsandet av den nya litteraturen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0