KLACK?

KUL var det inte att ta sig till det okända industriområdet och leta sig fram till vaccineraslokalen och DÅ se en skylt där det står att vaccinet är tillfälligt SLUT. Kommer troligtvis i morgon, och då hinner vi inte så vi får hoppas att det fortfarande finns på fredag..



Det blev istället en runda på stan i jakt efter skor. Jag har ju envist bestämt mig för UGGS men jag har inte råd att köpa dem just nu och är faktiskt lite tvekande ändå. De passar inte alla och de är inte direkt snygga men de är förbannat sköna. Men, jag hittade ett par andra skor som jag blev totalt kär i. Men det va med klack, vilket va en del i att jag gillade dem men frågan är om jag kan gå i dem utan att ramla och dö? Men jag viiilll. Det är snyggt och dessutom har jag ju märkt att ryggen och vaderna mår mycket av att jag har lite klack så det är ju en braa fördel. Frågan är bara om jag har råd med både dessa och UGGS? Detta får vi räkna på..

Vi träffade även Emma och Angelica i stan, två mycket trevliga och roliga människor som vi träffar allt för sällan! Men vi hade en skön pratstund om telefonräkningar, svininfluensan och klubbar som gjorde denna gråa dag ljusare.

Nu har jag fått ner den första sagan om ringen-filmen och totalt tröttnat så Patrik tar med de andra två. Han är en pärlaaaa! Så nu ska jag städa, städa och städa tills mitt hem är presentabelt och inte avskräcker folket imon.. Haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0