JA och NEJ

JAAA för att:

- Jag har en praktikplats!!! Inte förstavalet men om jag inte får förstavalet så har jag ändå en superbra praktikplats! UNDERBART.

- Har vart hos barnmorskan och satt in p-stav. BYEBYE mensvärk. Mohaha typ.

NEEEJ för att:

- Beskedet om praktik kom 2 dagar för sent, jag kunde ju tackat ja till lägenheten.. Jag hoppas att turen vänt helt och att det kommer ut en likadan på alingsåshem på måndag ;)

- Armen gör ont!! Förbannade bedövningsspruta och skit. Plus ett bandage som sitter åt.




Detta är verkligen en händelsefull dag. Nu ska jag göra iordning mat att ta med till tentan, fixa pennor m.m. Städa lite så jag inte skäms ögonen ur mig i natt när Isabelle ska sova över, haha. Ska beställa tågbiljett till imon och börja packa väskan + bestämma vad jag ska ta med mig för kläder att ha ikväll.

Än så länge så känns denna dagen kanon, när jag sätter mig med tentan kan man ju hoppas att jag inte förlorar den känslan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0