GNÄLL

Fy vad jag hatar att vara gnällig. Men vissa dagar finns det så mkt att klaga över.. Det är så mkt som är bra i livet just nu och som gör mig glad men samtidigt finns det en del som står i vägen för lyckan. En sådan trivial sak som huvudvärk förstör verkligen en hel dag. Det är svårt att vara trevlig och se saker på ett bra sätt.

Dessutom blev jag sjukt orolig när Monk berättade att de konstaterat att det går svininfluensan på Jacobs dagis. Sådana klumpar i magen är stora och det blir inte bättre av att vara 25 mil bort. Jag tycker det är svårt att se allvaret i grejer som dessa när det gäller mig själv, antingen så bryr jag mig inte om mig själv eller så är jag naiv. Men jag är fullt medveten om att folk runt mig kan bli sjuka och det är ju inte roligt på något sätt. Kanske borde ringa sjukvårdsupplysningen imon och se vart jag kan vaccinera mig, de kommer väl ifrågasätta varför jag inte tagit det än eftersom jag är i en utav riskgrupperna, är det legitimt att skylla på stress och att man inte ville riskera att bli sjuk inför en tenta?

Såg precis film iaf, Ghost of Girlfriends past, väldigt bra. Matthew McConaughey är inte fel att titta på när man vill komma bort från verkligheten en stund.

Nu funderar jag starkt på att sova, middagslurar gör en verkligen inte piggare. Men först måste jag vänta på att Lisa kommer in på msn igen så jag kan få ur mig de senaste dagarnas händelser :) Tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0