GAS


Jag brukar inte tycka fisar är roliga, men idag är det så vansinnigt löjligt att jag garvar. Det är andra gången detta händer i hela mitt liv. Förstår inte vad all luft plötsligt kommer ifrån. Det sägs att kvinnor kan vara uppleva mycket gaser i anslutning till mensen och så var det nog förra gången, om jag inte minns fel. Men så är inte fallet nu, än iaf. Men detta är galet. Hur fixar folk det som bor ihop? Typ studentkorridor eller sambo?

Man känner sig så fräsch med denna gas och dessa fisar. Wunderbart. Haha. Den enda som skrattar åt detta inlägg nu är Lisa, hon vet precis vad jag menar och hon är nu skadeglad över att jag tycker det är jobbigt. Haha.

Förövrigt har jag dragit igång med 4 olika saker just nu; pluggar, sortar papper, sorterar tvätt inför morgondagens tvättpass och letar efter filmer på nätet. Den sista vet jag ej varför men jag hittade en lapp med filmer jag skrivit upp för att jag inte ska glömma av att ladda ner dem. Det dyker upp såna listor titt som tätt när jag letar i pappershögar. Men den enda filmen som just nu laddas ner är den som de såg i skolan idag, insåg att den är grunden till det kommande seminariet så det är väl lika bra att se den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0