Feg


Har fått gjort det mesta, utom att läsa en enda sida kurslitteratur. Men förutom det så går det bra.. Jag har i ca en timma försökt få mig själv att formatera om den stationära datorn men jag vågar/vill inte. Har lagt över alla bilder, musik m.m. men det är ändå jobbigt. Allt ska installeras om och läggas in igen. Skit. Hade jag vart rik hade jag betalat Marias tågbiljetter så hon kunde komma hit och stötta mig, jag blir så nervös.

Nu ska jag iaf byta spelningslista innan jag blir galen och sätta igång med läsningen så jag kan skriva den där uppgiften tills på tisdag.. Har jag sagt att jag längtar till praktiken då man slipper all läsning och alla uppgifter? DET GÖR JAG.



Pörr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0