COLD


Jag gillar inte direkt att bada badkar men ändå funderar jag på det väldigt ofta. Tanken är ljuvlig men badkaret är egentligen mest hårt, stelt och det finns inte direkt någon bekväm hållning för huvudet.. Har badat i mitt badkar 2 gånger, båda var inför salstenta. Då var jag väldigt desperat efter avslappning. Vet dock inte hur mkt det hjälpte men lite skönt va det ju en stund.

Just nu är tanken lockande för att jag fryser. Ett alternativ skulle ju kunna vara att ta på sig mer kläder men när man börjat frysa om tårna så går det inte att få dem varma så att lägga sig i varmt vatten är kanske inte så dumt? Köpte ju faktiskt badskum som luktar som melon eller något på Ullared som jag vill prova. Tända lite ljus och sätta på lugn musik. Hade jag gillat vin hade jag gjort som mamsen och druckit ett glas vin bland allt skum och tända ljus, men nu varken gillar jag det eller har det hemma så jag klarar mig utan.

Meningslöst inlägg om badning, så blir det ibland när man har en bra dag och inte har massa tunga tankar. Jag har ett pirr i magen som jag inte haft på länge, kan inte riktigt förklara varför men gud vad skönt det är samtidigt som det är läskigt och känns fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0