Svordomar..

.. och rysningar.. och ILSKA.

Sanna sitter på balkongen, solar och läser kurslitteraturen. Kan det bli bättre? JA, om det inte fanns ett geting/humlebo precis vid Sannas balkong!!

Det är äckliga små varelser som jag gäärna skulle utrota och uppfinna någon robotgrej som inte sticks och bränns som kan fylla deras roll i naturen.

Nu ligger det en ihjälslagen geting på mitt köksgolv. Den får ligga där tills jag inte är lika äcklad av den längre och kan ta bort. Satan i gatan om det kommer fler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men annars är allt bra, barnen leker och babblar på gården och jag förstår inte ett ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0