Soolning

Igår fick jag besök av Joachim, Sara, Patrik, Tip, Lars, Fia och Jason. Mycket trevligt och roligt hade vi :)
Ingen utav oss förstod hur Norge kunde vinna men det va väl en kul överraskning.

Kom i säng vid 2, en timma efter att alla gått eftersom jag fick hicka helt plötsligt och fick vänta ut den.. SEGT. Sen blev jag väckt 7.15 av jobbet som ringde och frågade om jag ville jobba. Jag började skratta lite och fick förklarat att jag är i Örebro. "Men det ska du ju inte vara" fick jag som svar, och det va helt sant, jag hade ju sagt att jag skulle vara i Alingsås. Men det blev inte riktigt så. Sen halvsov jag fram och tillbaka tills halv 10 innan jag kom upp.

Guess what? Foten gör inte lika ont!! Jag behöver inte hoppa på ett ben och jag känner inte den irriterande värken hela tiden = ingen bitterfitta idag. Woho.




Nu ska jag ut och sola på balkongen :) Kanske ska köpa bröd först så jag kan äta frukost? Nja, tror jag gör havregrynsgröt istället.. Så slipper jag gå ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0