Seeeg

Helt död. Har vilat foten hela dagen, bara gått på toa en gång typ, REKORD!! Men foten är fortfarande inte smärtfri.. Attans bananer.. (Varför har jag såna konstiga "ordspråk" och vart får jag dem ifrån!?)

Har nyss sett Catch and Release för femtioelfte gången. Den är så fin. Lite förvirrande första gången, jag som vill ha alla kort på bordet och inte behöva fundera hade lite svårt för den men inget slår slutet. Love it. Han är så snygg, de är så glada och lyckliga :) Den påminner mig om förr. Tänk när man själv kände så en gång i tiden, när Han var allt och inget mer behövdes.. :)

Jaja. Har pluggat lite. Skrivit typ en mening på tentan, mest suttit och letat (OCH HITTAT!!) relevant litteraur som jag kan använda. Ska fortsätta med det på jobbet inatt när det är lugnt så ska jag skriva ihop skiten imon och skicka iväg den. Skam den som ger sig..
Sen är det kompletteringsuppgifter, sista kommunikationsövningen och det sista seminariet kvar...

Ska bli spännande att jobba natt, kul att vara på jobbet när det är som lugnast, alla sover och stället är tomt typ! Har bara vart med om det vid Vak tidigare och då sitter man ju bara inne i ett rum och vakar över personen som är dålig. Ska bli kulkul att göra något nytt :)

Man kanske ska ha med sig mat? Så man orkar vara vaken i 10 timmar? Får nog ta en sväng in på maxi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0