Satan

Gårdagskvällen var trevlig. Det blåste som satan så kubb-spelande blev kort. Äpplepajen var supergod och semifinalen till eurovision song contest var kass. Men ändå tittar man.

Kan man stuka sin fot utan att märka det? Har försökt ignorera smärtan i flera dagar men min fot är garanterat stukad men jag kan inte förstå när eller hur det hände. Jag är ju extremt klumpig när det gäller fötterna men ändå, förr märkte jag alltid när jag stukade fötterna iaf.
Nu är den lindad och jag funderar på hur jag ska kunna gå till skolan, har ingen sko som foten går ner i och det är lite för kallt för flipflop.. Walking-skorna ger nog bäst stöd men foten ska få plats också..
Satan vad det gör oooont!!

Efter skolan är det planerat att jag ska möta upp Fia och Tip och åka till Stadsparken och trampa båt. Är dock tveksam just nu.. Vill inte gå runt med denna foten och ha ont.. Kanske ska köpa zon?

Jaja, nu är det dags för frukost så får vi se hur dagen blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0