Sågning

Dagen gick väl sådär. Va beredd på mycket kritik men man vill ändå inte tro att det man gjort är dåligt. Men kritiken vi fick var ganska väntad och de kompletteringar vi fick va ingen chock. Det tar vi tag i imorgon och sen är det klaaart!

Efter att jag handlat tog jag bussen hem, åkte som vanligt förbi affären där Anna köpte sin balklänning och kom på, igen, att jag inte kommer få se henne i sin balklänning ju! Fy. Kommer inte heller få se Marie & Daniel som jag så gärna skulle vilja se. Hon kommer säkert vara jättevacker och han kommer nog se rätt snygg ut som vanligt. Trist är vad det är, riktigt trist. Jag får väl vara glad om jag får se kort på det i efterhand :)¨

Nu sitter jag här, supertrött och inser att Joachim snart kommer.. Kanske ska ta på sig ett par byxor, ställa undan resväskan och försöka vakna till igen. Nu hade det varit perfekt att vara kaffedrickare, men icke.


 Skönaste bilden  :)


Dags att ta medicin snart igen. Gott folk - jag kan gå normalt igen! Det gör inte ont, bara om jag går fort och länge. Om ett par dagar är den nog helt frisk och jag kan börja ta mina långa promenader som är inplanerade.. Jag har inte så stort hopp om att jag kommer genomföra det lilla projektet denna gången heller men jag hoppas. Måstemåste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0