På topp

Den vetenskapliga studien är inlämnad!! Direkt kom oron inför hur opponeringen kommer bli.. Men vi får hoppas på det bästa!

Har även vart i stan och köpt present till Monk som hon förhoppningsvis tycker om och kommer använda mer än en gång! Den tjejen är ganska bra på att tröttna på saker fort :P
Sen blev det en sväng till systemet inför kvällens häng med Sara, Patrik och Jocke. Kul att Pats är i stan :)

Jag sitter här och hoppas på att Sara kunde boka om sin tvätt-tid så vi kan vara hos mig = jag slipper stressa och sen åka till andra sidan stan! Vore väldigt skönt att vara här.

Nu ska det diskas lite, resväskan ska packas och annat plock ska göras.. Men allt görs med ett stort leende och pirr i magen eftersom jag bara tänker på att jag snart har min nya mobil i handen :D :D :D

             

                             Snart får jag träffa min favoritkille också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0